2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ


Σύνδεση χρήστη



Ιανουάριος 2014
Ιανουάριος 2014 PDF Εκτύπωση E-mail


ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ
 TΟ 2014 !!!

 

NEA

29-1-2014 : Αύριο Πέμπτη 30-1-2014, ημέρα των Τριών Ιεραρχών, οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου θα παραστουν στη θεία λειτουργία στον Απ. Παύλο. Το σχολείο θα παραμείνει κλειστό.

24-1-2014 : - Ομιλία του ενδοκρινολόγου -διατροφολόγου κ. Γ. Μαρίνου στους μαθητές της Ε΄τάξης με θέμα το πεπτικό σύστημα - διατροφή.
                  -Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ΄τάξης στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού

21-1-2014 : Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Δ τάξης στην έκθεση του Μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου

20-1-2014 : Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Ε' τάξης στην έκθεση του Μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου

17-1-2014 : Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Α' τάξης στην έκθεση του Μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου

16-1-2014 : - Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Ε΄τάξης στο Ίδρυμα Ευγενίδου (Πλανητάριο)
                  - Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄τάξης στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας (Γουλανδρή)

14-1-2014 : - Επίσκεψη στο σχολείο της κ. Π Κρεμπς, σχ. συμβούλου 1ης εκπ. περ Κορινθίας.
                  - Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ τάξης στην έκθεση του Μουσείου Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας στο Δημοτικό Θέατρο Κορίνθου.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας γνωρίζουμε ότι στο σχολείο μας υλοποιείται Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

 

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης». Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

 

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

 

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ? επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

 

Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

 

Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη

 

Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων

 

Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών

 

Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη του προσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενωνυπηρεσιών, δομών και φορέων

espa

 

 


                     

 

Επισκέπτες

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα6

We have: 1 guests online
Your IP: 10.2.5.13
Σήμερα: 18 Μαϊ, 2024
Visitors Counter


Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: free joomla templates ntc dedicated hosting Valid XHTML and CSS.